تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به داستان (بخش دوم)

تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به داستان (بخش دوم)

داستان در موشن گرافیک از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک به شدت تاثیر گذار باشد. در مطلب قبلی در سایت انیم استار به کلیاتی در این زمینه اشاره کردیم و در این بخش نیز قصد داریم شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم.

انتخاب مناسب واژه ها

در داستان موشن گرافیک عوامل متعددی می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشند. یکی از این عوامل، انتخاب مناسب و درست واژه ها است. واژه اولین وسیله انتقال مفاهیم در داستان موشن گرافیک قلمداد می شوند. انتخاب واژه های مناسب می توانند سبب شوند که فکر و احساس نویسنده به راحتی به مخاطب منتقل شود. به همین علت برای بیان هر حس باید بتوان با انتخاب واژه مناسب آن تعبیری را که مد نظر است به مخاطبان موشن گرافیک منتقل کرد. به هر میزان انتخاب واژه ها هدفمند تر باشند داستان فاخرتری ارائه می شود و این انتخاب در نهایت می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک تاثیر گذار باشد.

یکی از موارد دیگری که می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک تاثیر گذار باشد تازگی داستانی است که بیان می شود.

تازگی داستان به چه معناست؟

تازگی داستان بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار است و به معنای این است که داستان بیشتر با زمان معاصر ارتباط برقرار کند تا زمان گذشته. به عنوان نمونه: در هزاران سال پیش روی زیبا به ماه تشبیه می شد اما، به مرور زمان این تازگی از بین رفته است. به همین علت هدف از یک داستان خوب این است که با حفظ تازگی خود بتواند مفاهیم مد نظر خود را به مخاطبان خود منتقل کند.

یادتان باشد که یک داستان خوب داستانی است که همه بخش های آن درست و به جا بیان شده است و بنابر این هیچ یک از بخش هایش زائد نیست. چنین داستانی می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *