تاثیر فوتیج ها بر قیمت موشن گرافیک

تاثیر فوتیج ها بر قیمت موشن گرافیک

قیمت موشن گرافیک می تواند با توجه به حرفه ایی بودن تیم طراحی موشن تغییر کند. به هر میزان تیمی حرفه ایی تر باشد کار با کیفیتی را ارائه می کند و همین امر بر قیمت موشن گرافیک اثر گذار است.

توجه به فوتیج ها و تاثیر آن ها بر قیمت موشن گرافیک

یکی از مواردی که حرفه ایی بودن یک تیم را نشان می دهد توجه به مسئله فوتیج ها است. اگر با با ادوب افترافکت و ادیت ادوب کار کرده باشید بدون شک با فوتیج ها هم دست و پنجه نرم کرده اید! معمولا در چنین شرایطی بک گرند یا پس زمینه فوتیج ها مشکی ظاهر می شود. این مسئله با کمک یک تیم حرفه ایی قابل حل است و به همین علت می توان گفت یک تیم حرفه ایی می تواند بر قیمت موشن گرافیک اثر گذار باشد زیرا این گونه تیم ها همه فن حریف هستند….

استفاده از MODE و روش های دیگر در تعیین قیمت موشن گرافیک

درساخت موشن گرافیک ها نیاز به بهره بردن از فوتیج ها است. اما، با به کار بردن فوتیج ها، درنرم افزار های افترافکت، پس زمینه مشکی می شود. علت این امر می تواند مرتبط با خود فوتیج باشد که ممکن است پس زمینه مشکی داشته باشد یا می تواند مرتبط با اطلاعات کانال آلفا باشد که در آن ذخیره سازی رخ نداده است. همچنین اگر فوتیج هایی چون گرد و غبار را داشته باشید می توان با استفاده از MODE پس زمینه مشکی کار را حذف کرد. این کاری تخصصی است و یک تیم حرفه ایی می تواند آن را حل کند بنابر این، افزایش قیمت موشن گرافیک توسط تیم های حرفه ایی بی دلیل نیست. بعلاوه می توان با استفاده از افکت ها یا تغییر رنگ دادن ها مشکل مشکی بودن پس زمینه را حل کرد. استفاده از روتواسکوپی نیز کاری حرفه ایی برای تغییر رنگ مشکی در پس زمینه است که می تواند بر قیمت موشن گرافیک اثر گذار باشد. یادتان باشد که، استفاده از روتواسکوپی به زمان بیشتری نیاز دارد…

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *