تاثیر سناریو بر قیمت تیزر موشن گرافیک تا چه میزان است؟

تاثیر سناریو بر قیمت تیزر موشن گرافیک تا چه میزان است؟

تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک به عوامل مختلفی وابسته است. در سایت انیم استار به صورت دوره ایی به بررسی این عوامل می پردازیم تا بتوانیم نگرش بهتری را برای افرادی که قصد دارند تیزر موشن گرافیک سفارش دهند فراهم کنیم.

سناریو و قیمت تیزر موشن گرافیک…

واژه سناریو از جمه واژه هایی است که در حوزه فیلمبرداری زیاد به گوش می خورد. در فرهنگ لغت فارسی سناریو به معنای داستانی است که مختص فیلم نوشته می شود. طراحی و نگارش سناریو  می تواند بر قیمت تیزر موشن گرافیک تاثیر گذار باشد. یادتان باشد که سناریو به معنای یک گفت و گوی ساده نیست بلکه، سناریو می تواند مبنای ساخت یک تیزر موفق و پرمخاطب گردد.
تیزر های موشن گرافیک زمان کوتاهی دارند. ممکن است شما به عنوان سازنده تیزر موشن گرافیک  در نهایت دو دقیقه زمان داشته باشید، اما این سناریو است که می تواند این دو دقیقه را اثر بخش یا بی اثر کند. به همین علت نگارش سناریو می تواند بر قیمت تیزر موشن گرافیک تاثیر فوق العاده ایی داشته باشد.
در تیزر موشن گرافیک اگر شما نهایتا دو دقیقه یا یک دقیقه و چهل ثانیه زمان دارید به معنای آن نیست که باید دو دقیقه کامل یا یک دقیقه و چهل ثانیه تمام سناریو داشته باشید! از مهم ترین ویژگی های یک سناریو خوب این است که سناریو باید کوتاه و رسا باشد. بنابر این سناریو ایی را تنظیم کنید که این ویژگی را داشته باشد. چنین سناریو قوی ایی می تواند بر قیمت تیزر موشن گرافیک  تاثیر گذار باشد.
سناریو ایی که برای تیزر موشن گرافیک نوشته می شود باید از اصول ساده گویی پیروی کند. اگر سناریو ایی از چنین اصلی پیروی نکند قسمت بزرگی از مخاطبان خود را از دست خواهد داد بعلاوه سبب خواهد شد که ارزش و قیمت تیزر موشن گرافیک کاهش یابد.
در نگارش سناریو دقت داشته باشید که بر روی واژه ها و عبارت های کلیدی تمرکز نمایید. یک سناریو قوی سناریو ایی است که بر روی عبارتی تاکید کند که جهت کسب و کار را نشان می دهد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *