برای موفقیت در موشن گرافیک خود را تحت فشار نگذارید بلکه…

برای موفقیت در موشن گرافیک خود را تحت فشار نگذارید بلکه…

موشن گرافیک علمی است که زیر و بم های خاص خود را دارد. بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند که اگر در ساخت موشن گرافیک تنها با نرم افزار های موجود در این زمینه آشنا شوند کافی است. اما، برای موفقیت چیزی بیش از این موارد نیاز است.

ذهن خود را تحت فشار قرار ندهید!

اگر در ساخت موشن گرافیک دو دل هستید کار را شروع نکنید و خود را تحت فشار نگذارید. علت این تصمیم مشخص است. شما نمی توانید با ذهنی آشفته که با شک و تردید دست و پنجه نرم می کند کار خود را شروع کنید. پس ابتدا به جمع بندی برسید. در واقع به نتیجه برسید که آیا می توانید این کار را با توجه به انگیزه هایی که به شما می دهد خوب انجام دهید؟ شما قرار است کار با کیفیت انجام دهید پس تصمیم بگیرید و بر سر دو راهی نمانید!

اگر هنوز ابتدای راه ساخت موشن گرافیک هستید تلاش کنید کار با کیفیت انجام دهید. برخی افراد هنوز در ابتدای کار هستند و ترفند های مختلف را به صورت کامل نمی دانند با این تفاسیر سریع پروژه های بزرگ را قبول می کنند. اما، چون هنوز با تمام بخش های کار آشنا نیستند با شکست روبرو می شوند. این شکست ها علاوه بر این که انگیزه لازم را از فرد می گیرد بر روی موفقیت های آینده او در بین همکارانش نیز اثر گذار است. بنابر این گام به گام پیش روید و خود را تحت فشار قرار ندهید. از پروژه های کوچک شروع کنید. اگر هنوز با تمام جوانب موشن گرافیک آشنا نشده اید این روش بهترین گزینه است. از پروژه های کوچک فعالیت حرفه ایی خود را آغاز کنید و به مرور زمان، پروژه های بزرگ را هم بپذیرید. با این روش، شما با تجربه ایی که از پروژه های کوچک کسب کرده اید می توانید در آینده در پروژه های بزرگ موشن گرافیک نیز موفق شوید.

اگر از نظر زمانی محدودیت دارید ذهن خود را برای انجام یک کار سریع تحت فشار قرار ندهید! شما قرار است یک موشن گرافیک با کیفیت درست کنید. بهترین کار این است که با دلیل های منطقی با کارفرمای خود صحبت کنید در غیر اینصورت چون خود را برای عرضه کار تحت فشار قرار می دهید به طور معمول نمی توانید کار خوب و عالی ایجاد کنید. زیرا، ذهنتان تنها بر روی زمان تمرکز کرده است نه کیفیت کار!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *