با انواع مختلفی از موشن گرافیک آشنا شوید…

با انواع مختلفی از موشن گرافیک آشنا شوید…

موشن گرافیک انواع مختلفی دارد. در بسیاری از مواقع افراد اطلاعات کافی از انواع موشن ندارند اما، گرافیک های متحرک ترکیبی از صوت به همراه گرافیک و چاشنی حرکت هستند.
در ساخت موشن گرافیک هدف این است که پیام به ساده ترین روش ها به مخاطبان منتقل شود. هر گرافیک متحرکی می تواند شامل:
• تصاویر مفهومی کم حجم
• فیلم
• مجموعه ای از تصاویر
• تولید فونت ها
• پترن ها
تصاویر سه بعدی
• و دیزاین های سیال باشد. در واقع دنیای موشن گرافیک بسیار گسترده است و با توجه به پروژه ایی که قرار است انجام شود و با در نظر گفتن اهداف و امکاناتی که تیم طراحی موشن دارند یکی از انواع موشن گرافیک انتخاب می شود.

چرا انواع موشن گرافیک در ایران کاربرد دارد؟

همان طور که ما در مطالب سایت انیم استار بیان کردیم موشن ها نوعی هنر محسوب می شوند. موشن ها نوعی هنر دیداری یا بصری هستند. اما، در کشور ما کم تر بر جنبه هنر دیداری موشن گرافیک تاکید می شود و موشن ها را بیشتر برای تبلیغات در کسب و کار های مختلف به کار می گیرند. در ایران گرچه روش های متفاوتی برای تبلیغات وجود دارد اما، استفاده از موشن برای تبلیغات سبب شده است هزینه تبلیغات به شدت کاهش پیدا کند و بعلاوه موشن ها با انتقال ساده محتوا و پیام های تبلیغ به مخاطبان خود توانسته اند بازدهی بالاتری را در تبلیغ ایجاد کنند. در کشور ایران افراد و تیم های حرفه ایی متعددی به صورت گسترده بر روی ساخت موشن گرافیک کار می کنند. به جرات می توان گفت که کشور ما نسبت به کشور های خاورمیانه وضعیتی به مراتب بهتر و تخصصی تر را در ساخته و پرداخته کردن موشن دارد. به همین علت تیم های حرفه ایی با امکانات عالی و پیشرفته به شکل استاندارد شده اقدام به تولید انواع مختلف موشن گرافیک می نمایند.
شما می توانید برای آشنایی بهتر با فعالیت های تیم انیم استار، نمونه کار های ما بر روی سایت مشاهده نمایید. تیم انیم استار این آمادگی را دارد تا با هزینه ایی مناسب کار با کیفیتی را ارائه نماید.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *