چرا از انیمیشن در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم؟ (بخش دوم)

چرا از انیمیشن در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم؟ (بخش دوم)

استفاده از انیمیشن در بازاریابی و تبلیغات می تواند تاثیر قابل ملاحظه ایی را بر روند کسب سود و درآمد شما داشته باشد. در مطلب قبلی در سایت انیم استار به مطالبی در این زمینه اشاره کردیم که می تواند بر بهبود روند تبلیغات و بازاریابی اثر گذار باشد. در این مطلب هم به موارد دیگری اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

با استفاده از انیمیشن مفاهیم مد نظر خود را بهتر منتقل نمایید…

بسیاری از کسب و کار ها به این علت از انیمیشن در تبلیغات و بازاریابی  خود استفاده می کنند تا بتوانند با کمک آن مفهوم مد نظر خود را راحت تر به مشتریان خود منتقل کنند. خوبی استفاده از انیمیشن ها در این است که، یک انیمیشن خوب می تواند خدمات و محصول های پیچیده شرکت را بسیار سریع تر به مشتری معرفی کند. ممکن است ایده ایی که شرکت دارد بسیار پیچیده باشد و انتقال آن به علت پیچیدگی ای که دارد مشکل تر شود اما، این برای حل این مشکل کافی است که از یک انیمیشنی خوب و حرفه ایی برای انتقال ایده استفاده کرد تا در نهایت بتوان به نتیجه دلخواه دست یافت.

ساده تر و گویاتر

برای بازاریابی و تبلیغات خوب باید بتوانید مخاطبان خود را درگیر کنید. به همین منظور نیاز است که مفاهیم و اهداف کسب و کار خود را با زبانی ساده تر و حتی با بهره گیری از طنز به مشتریان خود منتقل نمایید. به همین منظور با کمک انیمیشن می توانید از زبانی ساده تر و جذاب تر بهره ببرید.

تاثیر گذاری بهتر

استفاده از این شیوه سبب خواهد شد که تاثیر گذرای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار ها بسیار بیشتر شود. ابن تاثیر طبق آمار های انجام شده تا ۸۵ درصد بیشتر از تصاویر یا متن های تبلیغاتی و بازاریابی است. هر انیمیشنی دو طرف مغز را درگیر خود می کند. یادتان باشد که سمت راست مغز تمام احساسات و عاطفه مشتری را درگیر خود می کند. سمت چپ مغز نیز می تواند تفکر را سازماندهی کند و در نهایت انیمیشن با درگیری این دو بخش از مغز تاثیرگذاری را ایجاد نماید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *