آیا توجه به قیمت موشن گرافیک مهم است؟

آیا توجه به قیمت موشن گرافیک مهم است؟

در ساخت موشن گرافیک عوامل مختلفی تاثیر گذار است. این عوامل می تواند شامل عوامل فنی تا سایر عوامل شود اما، از بین این عوامل یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی را بر روی سفارش دهندگان بگذارد توجه به قیمت موشن گرافیک است.

امروزه شرکت های مختلفی هستند که کار موشن های گرافیکی را انجام می دهند و هر کدام از این شرکت ها قیمت موشن گرافیک را برای مشتریان خود طبق لیستی تهیه و تنظیم می کنند. به طور معمول تعرفه ایی برای این کار وجود دارد اما، شرکت هایی هم هستند که از تعرفه تبعیت نمی کنند و همین امر سبب بروز مشکل در بازار می شود.

توجه به کیفیت

برخی مشتریان گمان می کنند هر چیزی که قیمت بالا یا نجومی دارد بدون شک خوب است. بر عکس مشتریان بیان شده، مشتریان دیگری نیز وجود دارند که گمان می کنند نیاز نیست زیاد پول خرج کنند و یک موشن با قیمت خیلی پایین هم عالی است! درست است هر ارزانی بی علت نیست اما، هر چیز گرانی هم نمی تواند با کیفیت باشد. برخی از شرکت ها با ایجاد این تصور که قیمت بالای شرکت ما نشان دهنده کیفیت کارمان است تلاش می کنند مشتریان را گمراه کنند. برخی دیگر از شرکت ها نیز با ایجاد این تصور که شرکت هایی که طبق تعرفه؛ قیمت موشن گرافیک را دریافت می کنند مناسب نیستند، مشتریان را گمراه می کنند و این تصور را ایجاد می کنند که قیمت تعرفه ها بالا است و می توانند همان کار با قیمت بسیار پایین تر برای مشتری انجام دهند! 

 

پیروی از تعرفه های قیمت موشن گرافیک

قیمت موشن گرافیک توسط تعرفه ها تعیین می شود. بنابر این نیازی نیست که مشتریان گمراه شوند. بلکه با اطلاع از تعرفه های حال حاضر بازار و قیمت ساخت موشن گرافیک می توانند به راحتی از قیمت های نجومی یا قیمت های بیش از حد پایین و غیر معقول برخی شرکت ها، که کیفیت کار را فدای قیمت می کنند، رهایی یابند.

بنابر این قبل از دادن سفارش ساخت موشن های گرافیکی از قیمت موشن گرافیک به کمک تعرفه ها اطلاع یابید تا سردرگم نشوید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *