آشنایی با نرم افزار های مورد نیاز در ساخت موشن گرافیک (After Effects)

آشنایی با نرم افزار های مورد نیاز در ساخت موشن گرافیک (After Effects)

برای ساخت موشن گرافیک می توان از نرم افزا های مختلفی کمک گرفت. در واقع در حال حاضر نرم افزار های متعددی برای ساخت موشن گرافیک وجود دارد. به همین منظور تصمیم گرفتیم در مطالبی پیوسته شما را با این نرم افزار ها آشنا کنیم تا بتوانید با شناخت بهتری که نسبت به این نرم افزار ها پیدا می کنید با دنیای زیبای موشن گرافیک بیشتر آشنا شوید.

دید هنری خود را بیدار کنید تا خواب نمانید!

قبل معرفی نرم افزار مورد نیاز برای ساخت موشن گرافیک باید بگوییم که ساخت موشن یک کار هنری است. بنابر این اگر قصد دارید در این حوزه فعال شوید پیشنهاد می کنیم که، دید هنری خود را کمی قلقلک دهید و به دنیای خود کمی متفاوت بنگرید… داشتن دید هنری قبل از آشنایی با نرم افزار های ساخت موشن یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود. به بیان دیگر شما با تفکری که هنری نباشد نمی توانید حتی با بهترین نرم افزار ها نیز یک موشن زیبا و تاثیر گذار بسازید. پس بر روی این نوع دید در خودتان کار کنید و آن را بیدار نمایید!!!

آشنایی با یک نرم افزار دوست داشتنی در موشن گرافیک ، After Effects

یکی از نرم افزار هایی که آموزش کار با آن می تواند برای شروع فعالیت شما مفید باشد و از شما یک حرفه ایی بسازد نرم افزار After Effects است. به جرات می توان گفت این نرم افزار در بین نرم افزار های موجود خاص تر و جذاب تر است. نرم افزار After Effects سبب خواهد شد تا حرکت های زیبایی را خلق کنید و این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا ترکیب بندی در فضا های دوبعدی و سه بعدی را برای موشن گرافیک های خود فراهم کنند.

نرم افزار After Effects می تواند به کاربران خود این امتیاز را بدهد که خروجی های عالی از کار موشن را ایجاد نمایند. به عنوان نمونه؛ می توانید طرح های دو بعدی که در برنامه هایی مانند ادوبی ایلاسترتیو است را به برنامه After Effects وارد کنید و با متحرک سازی آن ها یک خروجی زیبا بسازید.

تجربه، تجربه و باز هم تجربه…

البته یادتان باشد حتی اگر از بهترین نرم افزار هم در ساخت موشن گرافیک استفاده کنید، تجربه نیز بی تاثیر نخواهد بود. در واقع تمرین و تجربه در کنار سایر عوامل از شما یک حرفه ایی می سازد!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *