آشنایی با نرم افزار فتوشاپ در ساخت موشن گرافیک

آشنایی با نرم افزار فتوشاپ در ساخت موشن گرافیک

در ساخت موشن گرافیک نرم افزار های متعددی هستند که می توانند به کابرانی که قصد دارند فعالیت خود را در این زمینه شروع کنند، کمک کنند. در مطلب های قبلی که در سایت مطرح کردیم به نرم افزاری به نام After Effects اشاره کردیم، این نرم افزار ویژگی های خاص خود را داشت که می توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

در این مطلب هم قصد داریم شما را با یکی از نرم افزار های بسیار کاربردی در ساخت موشن گرافیک آشنا کنیم. پس با سایت ما همراه باشید!

 

آشنایی با نرم افزار فتوشاپ در ساخت موشن گرافیک

یکی از نرم افزار هایی که می تواند ساخت موشن گرافیک را برای بسیاری از افراد جذاب تر نماید استفاده از نرم افزار خاص و منحصر به فرد فتوشاپ است.

در حالت کلی اگر بخواهیم تعریفی از این نرم افزار بیان کنیم باید گفت که، فتوشاپ نرم افزاری برای ویرایش عکس ها است. اما، فتوشاپ تنها این قابلیت را ندارد و دارای مزایا و کاربرد های دیگری هم هست که می تواند برای ساخت موشن های گرافیکی مفید باشد.

 

برای ساخت موشن گرافیک به کمک فتوشاپ می توانید؛

  • تصویر های بسیار بزرگ را تغییر اندازه دهید و به اندازه دلخواه خودتان در آورید.
  • شما می توانید با استفاده از این نرم افزار قسمتی از عکس را برش دهید.
  • همچنین این نرم افزار امکان اضافه کردن فیلتر را هم برای شما فراهم کرده است.

نرم افزار فتوشاپ می تواند راه رسیدن به دنیای جادویی موشن گرافیک را هموارتر کند و اگر شخصی علاقه و انگیزه کافی برای  ساخت موشن های گرافیکی داشته باشد، استفاده از فتوشاپ می تواند یکی از بهترین نرم افزار هایی باشد که می تواند به افراد کمک کند تا در این راه موفق شوند. در واقع می توان گفت فتوشاپ برنامه ایی بین فضایی دو بعدی و سه بعدی است که می تواند هر فردی که را می خواهد در ساخت موشن گرافی فعالیت کند را راضی نگه دارد!

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *