چگونه بدون کاهش کیفیت؛ از زمان تولید موشن گرافیک بکاهیم

چگونه بدون کاهش کیفیت؛ از زمان تولید موشن گرافیک بکاهیم

ساخت موشن گرافیک مستلزم صرف زمان است. به همین علت اگر شما محدوده زمانی خاصی را برای ساخت موشن در نظر گرفته باشید و اوضاع بر وفق مرادتان پیش نرود بدون شک نگرانی به سراغ شما خواهد آمد. این گونه نگرانی ها حواس و دقت طراح موشن گرافیک را منحرف می کند و گاهی مواقع کیفیت لازم در موشن های ساخته شده مشاهده نمی شود.
در خیلی از مواقع  طراحان موشن معتقدند که اگر زمان کافی برای انجام کار نداشته باشند یا به اصطلاح در زمان کوتاهی موشن گرافیک را طراحی کنند از کیفیت کار کاسته می شود ما در این مطلب قصد داریم به شما ترفند هایی را آموزش دهیم که ضمن این که زمان کمی را برای طراحی موشن گرافیک صرف می کنید از کیفیت کارتان کاسته نخواهد شد.

خواسته مشتری باید به خواسته شما از موشن تبدیل شود…

اگر خواسته مشتری خواسته شما شد، بدون شک زمانی را که برای طراحی  موشن گرافیک صرف می کنید کوتاه تر خواهید کرد و به نوعی شما در زمان صرفه جویی کرده اید، اما در عین حال از کیفیت کار نیز کم نکرده اید. مطلع شدن از خواسته مشتریان کار ساده ای نیست. به طور معمول حرفه ایی ها به راحتی می توانند از عهده این کار برآیند می دانید چرا؟ زیرا معمولا سفارش دهندگان موشن گرافیک نیز دقیقا خودشان نمی دانند چه چیزی می خواهند. آن ها تنها ایده کلی را به طراحان منتقل می کنند و یک طراح در ابتدای کار نمی داند دقیقا چه نتیجه ایی در ذهن سفارش دهنده نقش بسته است.

به همین دلیل:

• مراحل بازبینی مرحله به مرحله،
استفاده از خلاقیت ،
• توجه کامل به ایده ایی که مشتری مطرح می کند یا به اصطلاح خودمان گوش دادن به صدای مشتری،
می تواند نتیجه طراحی موشن گرافیک را آن طور که مشتری می خواهد نمایان کند و زمان کمتری را از طراح بگیرد به شرط آن که طراح واقعا بتواند به صدای مشتری و پس زمینه ذهنی او دست یابد…

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *