مرور کلی بر ساخت ویدیو موشن گرافیک (بخش دوم)

مرور کلی بر ساخت ویدیو موشن گرافیک (بخش دوم)

ساخت ویدیو موشن گرافیک به هر میزان که خلاقانه تر باشد می تواند تاثیر مطلوب تری را بر مخاطبان خود داشته باشد. در مطلبِ ” مرور کلی بر ساخت ویدیو موشن گرافیک (بخش اول) ” به مراحل ساخت ویدیو موشن گرافیک  پرداختیم. در این مطلب نیز قصد داریم شما را بقیه این مراحل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

ویدیو های موشن گرافیک چگونه شکل می گیرند؟

پس از تهیه استوری برد  که در مطلبِ “مرور کلی بر ساخت ویدیو موشن گرافیک (بخش اول) ” به آن اشاره کردیم حالا نوبت به مرحله بعدی در ساخت ویدیو موشن گرافیک  می رسیم. پس از استوری برد اگر از خروجی کار رضایت پیدا کردیم می توانیم با مشتری قرار ملاقات بگذاریم تا نتیجه کار را مشاهده کند. زمانی که با مشتری قرار می گذارید باید این انتظار را داشته باشید که ممکن است مشتری از نتیجه کار ویدیو موشن گرافیک رضایت نداشته باشد و از شما بخواهد اصلاحاتی را انجام دهید. بعلاوه این امکان نیز وجود دارد که مشتریk، یک ایده کاملا جدید دهد. به همین خاطر وظیفه شما این است که با مشتری راه بیایید و اصلاحاتی را که مد نظر دارد انجام دهید. اگر ایده ایی جدیدی را هم مطرح کرد تمام ابعاد ایده او را بررسی کنید و با او تعامل دو طرفه خوبی را ترتیب دهید.
پس از تایید و رضایت مشتری تمام سکانس های ویدیو موشن گرافیک را در کامپیوتر به شکل مجدد وارد کنید تا بتوانید فریم به فریم تمام سکانس ها را با دقت بررسی کنید.
پس از انجام این کار مجددا خروجی را به مشتری نشان دهید. در صورت تایید نهایی مشتری می توانید طی جلسه ایی در شرکتتان، ویدیو موشن گرافیک را به مشتری تحویل دهید.
یادتان باشد در ساخت ویدیو موشن گرافیک کسب رضایت مشتریان بسیار مهم است. به همین دلیل از قرار گذاشتن های مکرر با مشتری خسته نشوید زیرا رضایت مشتریان از نتیجه کار؛ بقای کسب و کار شما را تضمین می کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *