قیمت موشن گرافیک در چه حدودی است؟

قیمت موشن گرافیک در چه حدودی است؟

عوامل بسیاری بر هزینه و قیمت موشن گرافیک تاثیر دارند. با توجه به این که حتی میانگین قیمت موشن گرافیک عدد کمی نمی باشد، دانستن معیار ها به شما کمک شایانی می کند تا هزینه اضافی نپردازید و از ضرر مالی جلوگیری کنید. با ما همراه باشید تا حدود قیمت موشن گرافیک را با دانستن عوامل بدانیم.

۱-شرکت/فرد طراح

بسته به آن که فرد یا گروهی موشن گرافیک شما را طراحی می کنند که یا کجا باشند قیمت موشن گرافیک شما تغییر بسیار قابل توجهی می کند. به عنوان مثال اگر با شرکت فلان همکاری کنید ممکن است تا ۳۰ میلیون تومان هم برای شما آب بخورد در صورتی که در کوچه پس کوچه های تلگرام و اینترنت افرادی هستند که با هزینه باور نکردنی ۱۵۰ هزار تومان این کار را انجام می دهند. البته معلوم است که کیفیت کار فرق می کند اما اصل مطلب این است که لازم نیست با اولین جایی که دیدید همکاری کنید.

۲-تعرفه اعلامی از انجمن صنفی طراحان ایران

هر ساله انجمن صنفی طراحان ایران اعدادی را به عنوان تعرفه برای قیمت موشن گرافیک اعلام می کند. در اعلامیه امسال سال ۹۷ کمترین عددی که به چشم می خورد و برای بنر متحرک تبلیغاتی سایت است، رقمی کمی بیش از ۲ میلیون تومان دارد که این قیمت پایه و کف بازار است. بیشترین رقم پایه مربوط به بسته کامل تلویزیونی شامل طراحی لوگو و است که رقمی بیش از ۲۲ میلیون تومان بر زیر تیتر خود می کشد.

مطمئنا رقمی که از شرکت ها و افراد می شنوید برابر این ارقام نمی باشد اما تقریبا همه شرکت های بزرگ این کار، این پایه را رعایت می کنند. البته سعی کنید با دیدن قیمت های نجومی بعضی تیم ها شگفت زده نشوید چون همانطور که گفته شد این اعداد، ارقام پایه هستند.

تیم انیم استار این توانایی را دارد با قیمتی مناسب بهترین و خلاقانه ترین موشن گرافیک را برای شکا طراحی نماید. با ما در ارتباط باشید…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *