قیمت تیزر موشن گرافیک با توجه به چه عواملی افزایش می یابد؟

قیمت تیزر موشن گرافیک با توجه به چه عواملی افزایش می یابد؟

در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک  عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند. ما در سایت انیم استار به چند عامل اشاره کردیم و در این مطلب نیز قصد داریم شما را با عوامل دیگری که می توانند بر قیمت تیزر موشن گرافیک اثر گذار باشند بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید…

داستان

تیزر موشن گرافیک اگر به خوبی طراحی شده باشد می تواند کسب و کار شما و همچنین برند شما را خاص و منحصر به فرد کند. در هر تیزری که ساخته می شود داستانی به نمایش گذاشته می شود. هر چند که داستان هایی که در تیزر های موشن گرافیک ارائه می شوند کوتاه هستند اما، همین حالت داستان گونه آن ها برای مخاطبان سبب می شود که برند یک کسب و کار در ذهنشان جانمایی شود. در واقع قیمت تیزر موشن گرافیک تا حدود زیادی بر اساس داستانی که برای  تیزر طراحی و تدوین شده است تعیین می شود.

جانمایی برند و تاثیر آن بر قیمت تیزر موشن گرافیک

برای معرفی برند یک کسب و کار باید دقت زیادی شود. در تیزر موشن گرافیک نیز معرفی برند باید حتما در خلال داستان تیزر انجام شود تا بتواند بر مخاطبان خود اثر گذار باشد. گاهی مواقع در انتهای تیزر نامی از برند برده می شود اما، این حالت کافی نیست و معرفی برند باید از ابتدای داستان تیزر بیان شود. اگر معرفی برندی این گونه باشد بدون شک قیمت تیزر موشن گرافیک می تواند بالاتر رود زیرا، زمان بیشتری برای ساخت چنین تیزری صرف می شود.

توجه به شخصیت ها و اشیا به صورت توامان

در برخی تیزر های موشن گرافیک تنها بر طراحی شخصیت ها  توجه ایی خاص و ویژه می شود در حالی که در یک تیزر خوب باید بر طراحی اشیا نیز تمرکز کافی می شود بنابر این، طراحی اشیا اگر به شکل حرفه ایی انجام شود می تواند بر قیمت تیزر موشن گرافیک اثر باشد و قیمت را افزایش دهد.

پس زمینه حرفه ایی و تاثیر گذاری آن بر قیمت تیزر موشن گرافیگ

ایجاد پس زمینه خوب و حرفه ایی نیز بر قیمت تیزر موشن گرفیک اثر گذار است. هیچ وقت گمان نکنید که پس زمینه از دید مخاطب پنهان می ماند! زیرا بدون پس زمینه گویی تمام کاراکتر ها و اشیا موجود در تیزر  موشن گرافیک در  خلا شناور هستند…

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *