چگونه یک فیلم نامه خوب تهیه کنیم؟

چگونه یک فیلم نامه خوب تهیه کنیم؟

تهیه فیلم نامه یکی از مهم ترین بخش ها در ساخت انیمیشن ها و موشن گرافیک ها  محسوب می شود. در این بخش باید گام به گام پیش روید تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسید. در مطلب قبلی به دو بخش در تهیه فیلم نامه اشاره کردیم در این بخش هم به ادامه این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مطالعه کنید…

اگر در بخشی از فیلم نامه به بیماری خاصی اشاره شده است یا بخشی از تاریخ یک کشور به نمایش گذشته شده است باید تحقیق خوبی را در این حوزه ها انجام دهید تا از جزییات کامل آن مطلع باشید. به عنوان نمونه؛ اگر مسائل فرهنگی مورد نگارش قرار گرفته است حتما باید قبل از این که انیمیشن یا موشن گرافیک ساخته شود موضوع را به دقت بررسی کنید و در مورد آن تحقیق کاملی را انجام دهید. در برخی مواقع فیلم نامه شما ممکن است علمی و تخیلی باشد اما، حتی اگر موضوع موشن یا انیمیشن علمی و تخیلی هم باشد باید تحقیق لازم در خصوص داستانی که نگارش شده است انجام گیرد. یادتان باشد انیمیشن یا موشن گرافیک شما در هر زمینه ایی که باشد بدون شک افراد متخصص نیز آن را تماشا می کنند بنابر این توجه کنید تا در ارتباط با موضوع نگارش شده به دقت تحقیق نمایید.

خلاقیت داشته باشید

ابتدا داستان را به شکل کلی نگارش کنید و سپس آن را پر و بال دهید. در واقع ابتدا بر اساس قالبی که برای فیلم نامه تهیه شده است داستان را بنویسید و سپس بدون در نظر گرفتن قالب های مرسوم شروع به پر و بال دادن به فیلم نامه نمایید. منظور ما از پر و بال دادن این است که از خلاقیت بهره ببرید. این حالت سبب می شود داستان شما زیباتر و جذاب تر جلوه نماید.
برای تهیه فیلم نامه نیاز است که از تیم های حرفه ایی در این زمینه استفاده نمایید بنابر این دقت کافی را در انتخاب بهترین تیم حرفه ایی بنمایید تا نتیجه کار شما فاخر شود

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *