سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی در مرحله شبیه سازی

سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی در مرحله شبیه سازی

هنگامی که صحبت از سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی می شود مراحل مختلفی به ذهن خطور می کند. در واقع سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی شامل چندین مرحله مختلف است از جمله مراحل پیش از تولید که خود شامل زیر بخش هایی چون: داستان، استوری بورد، توسعه بصری و پیش تصویر است. سپس در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی وارد مرحله تولید می شویم. در مرحله تولید هم، با مراحلی چون: مدل سازی، کارکردن بر روی سطح ها و ریگ بندی، لی اوت، انیمیت کردن و پر کردن صحنه روبرو خواهیم شد. اما، سفارش ساخت انیمشن سه بعدی به این مراحل ختم نمی شود و شما پا را فراتر نهاده و وارد مرحله شبیه سازی و جلوه های ویژه شخصیتی در انیمیشن سه بعدی خواهیم شد.

شبیه سازی در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی به چه معناست؟

در مرحله شبیه سازی طراحان تلاش های خود را بیشتر می کنند تا انیمیشن سه بعدی حاصل شده بر دل مخاطب بنشیند. در واقع در این مرحله هنرمند ها مسئول حرکت دادن چیز هایی می شوند که بر روی بدن شخصیت های انیمیشن سه بعدی وجود دارند. به عنوان نمونه اگر شخصیتی از انیمیشن سه بعدی بر روی اسب بنشیند هنرمندان در این مرحله وظیفه دارند تغییر شکل بدن اسب بر اثر نشستن شخصیت را شبیه سازی نمایند. شبیه سازی به مخاطب کمک می کند تا بهتر با انیمیشن سه بعدی ارتباط برقرار نماید.
اگر شبیه سازی را از انیمیشن های سه بعدی حذف کنیم باور پذیری انیمیشن سه بعدی را با مشکل روبرو کرده ایم. ساخت انیمیشن های سه بعدی ریز کاری های خاص خود را دارد به همین دلیل اگر تمایل دارید که انیمیشن سه بعدی تهیه نمایید باید این کار به تیم های حرفه ایی در این حوزه بسپارید.
شما می توانید برای سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی قبل از هر اقدامی از تیم های مطرح و با سابقه مشاوره بگیرید. یک تیم خوب می تواند به بهترین شکل ممکن شما را در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی راهنمایی کند.
تیم انیم استار تیمی توانمند در ساخت انیمیشن های سه بعدی است که می تواند بهترین انیمیشن های سه بعدی را با توجه به سلیقه سفارش دهندگان طراحی و ساخته و پرداخته نماید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *