هزینه ساخت موشن گرافیک یا سرمایه گذاری؟

هزینه ساخت موشن گرافیک یا سرمایه گذاری؟

سرمایه گذاری ساخت موشن گرافیک:در بسیاری مواقع این جمله را در حوزه موشن بسیار شنیده اید که؛ هزینه ساخت موشن گرافیک چه قدر است؟ یا اگر شرکت شما برای ما موشن بسازد، هزینه ساخت موشن گرافیک برای ما چه میزان در می آید؟ اما، به راستی به کاربرد لفظ هزینه ساخت موشن گرافیک درست و حرفه ایی است؟

هزینه ساخت موشن گرافیک نه! بلکه سرمایه گذاری در ساخت موشن گرافیک…

موشن گرافیک هزینه نیست. در واقع شما با دادن سفارش به شرکت هایی که در این زمینه فعال هستند هزینه نمی کنید بلکه سود آوری می کنید. شاید با خودتان بگویید این مفهوم به چه معناست؟ موشن گرافیک را نمی توان در بخش هزینه ها طبقه بندی کرد بنابر این؛ مفهوم هزینه ساخت موشن گرافیک نیز در دنیای حرفه ایی موشن ها بی معناست.

هزینه یعنی…

هزینه به معنای پولی است که از جیب شما خارج می شد و جایگزین نیز نمی شود. ولی به راستی ساخت یک موشن گرافیک که با هدف رونق کسب و کار شما صورت می گیرد و در نهایت فروش شما را بیشتر می کند، هزینه ساخت موشن گرافیک است و بازگشتی ندارد؟

شما با سفارش ساخت موشن گرافیک سرمایه گذاری می کنید. در واقع پول خود را در جایی دیگر (موشن گرافیک) سرمایه گذاری کرده و عایدی شما از این سرمایه گذاری به معنای افزایش فروش و نمودار های صعودی سود پایان سال شرکت شماست که می تواند بخش دارایی های شرکتتان را سنگین تر از بخش بدهی های شرکت نماید. مگر شما از کل کسب و کارتان همین را نمی خواهید؟

به همین علت ساده و صد البته واضح مفهوم قیمت یا هزینه ساخت موشن گرافیک را می توان مفهومی غیر حرفه ایی در دنیای حرفه ایی موشن گرافیک دانست… گرچه این مفهوم امروزه بسیار رایج شده است و افراد و شرکت های بسیاری از این مفهوم در این حوزه کاری استفاده می کنند اما، آیا زمان آن نرسیده است که در یک فضای حرفه ایی از جمله های حرفه ای استفاده کنیم؟

آیا زمان آن نرسیده است که به جای جمله هزینه ساخت موشن گرافیک از جمله سرمایه گذاری در موشن گرافیک استفاده کنیم؟

 

 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *