استفاده از پلاگين Twitch در ساخت موشن گرافیک

استفاده از پلاگین Twitch در ساخت موشن گرافیک

برای ساخت موشن گرافیک از نرم افزار های مختلفی استفاده می شود. یکی از نرم افزار هایی که در ساخت موشن گرافیک کاربرد بسیاری دارد نرم افزار افترافکت است. در سایت انیم استار در مطلبی با عنوان ” آشنایی با نرم افزار های مورد نیاز در ساخت موشن گرافیک ( After Effects)” به بررسی این نرم افزار پرداختیم. شما می توانید با جستجود در بخش بلاگ سایت انیم استار این مطلب را مطالعه نمایید و با این نرم افزار کاربردی بیشتر آشنا شوید.
در نرم افزار افترافکت می توانید از پلاگین هایی که در هسته اصلی نرم افزار افترافکت وجود ندارد استفاده نمایید تا منجر به افزایش کیفیت کار شود. برخی از افراد در استفاده از این پلاگین ها تردید دارند اما، این پلاگین ها نه تنها از کیفیت خروجی کار نمی کاهند بلکه، منجر به ارائه حرفه ایی تری در حوزه موشن گرافیک می شوند.

پلاگینی حرفه ایی و خاص!

یکی از این پلاگین ها، پلاگین Twitch است. این پلاگین به طراحان کمک می کند تا جلوه های متعددی را بسازند. از ویژگی های جالب پلاگین Twitch این است که این امکان را فراهم می نماید تا تغییر ها را به شکل خودکار مشاهده نمایید. در برخی موارد طراحان موشن احساس می کنند کاری که ساخته اند بسیار ساده شده است پلاگین Twitch این قابلیت را دارد که محیط پروژه موشن گرافیک را با جلوه هایی خاص پُر نماید.
در پلاگین Twitch شما می توانید رنگ و روشنایی کار خود را ویرایش نمایید. همچنین این امکان برای شما فراهم شده است که، شفافیت و تاری را نیز در موشن گرافیک ساخته شده ویرایش کنید. از نظر مقیاس و بررسی اسلایدر و زمان نیز امکان اصلاح برای شما وجود دارد. از ویژگی های جالب توجه دیگر در این پلاگین استفاده از افکت های خاصی چون تاری لنز، بهره بردن از حالت محو شدگی یا Blur و ترکیب یا RGB است.
پلاگین Twitch حاوی ۲۵ افکت آماده است و همین ویژگی این پلاگین را برای طراحان موشن گرافیک خاص و جذاب کرده است. پلاگین Twitch حدود ۱۰ جلوه صوتی و رایگان دارد که به راحتی می توانید از آن ها استفاده نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *