در ساخت موشن گرافیک برای صداگذاری محتاط باشید…

در ساخت موشن گرافیک برای صداگذاری محتاط باشید…

در مطلب قبلی در سایت انیم استار با عنوان ” جلوه های صوتی  را در ساخت موشن گرافیک جدی بگیرید! ” در ارتباط با اهمیت صداگذاری صحبت کردیم. هر کسب و کاری صدای خاص خود را دارد. صدا برای کسب و کار مانند اثر انگشت برای انسان ها است. شما به عنوان یک مخاطب چه بخواهید و چه نخواهید بسیاری از کسب و کارهای فعلی را با صدای خاص خودشان به یاد می آورید. اما صداگذاری نیز به قول معروف زیر و بم های خود را دارد و باید در این حوزه با احتیاط وارد شوید. همان طور که یک صداگذاری خوب می تواند کسب و کارتان را جاودانه کند یک صداگذاری بد هم می تواند کسب و کار شما را تا مرز نابودی پیش ببرد.
در ساخت ویدیو های موشن گرافیک صداگذاری بسیار مهم است. بسیاری از موارد مختلف می توانند برای صداگذاری در موشن گرافیک موثر باشند. فقط کافی است ذهن خود را باز بگذارید.

برای یک صداگذاری خوب در موشن گرافیک ؛

• به هدف کسب و کار مد نظر توجه کنید.
• سبک تجارت نیز می تواند در صدا گذاری موثر باشد. مثلا برخی از تجارت ها با روش های آنلاین کار می کنند و برخی دیگر از روش های سنتی بهره می برند.
• به سن مخاطب های هدف در موشن گرافیک دقت کنید. به طور معمول سلیقه قشر جوان با قشر سالخورده تفاوت دارد.
• به جنسیت مخاطبان هدف خود دقت کنید. گاهی ویدیو های ساخته شده برای مخاطبانی با جنسیت خاص طراحی و تدوین می شوند.
• برای هدفمند تر کردن صداگذاری، جستجوی خود را هدفمند کنید.
یک صداگذاری خوب با جستجوی هدفمند رخ می دهد. به همین دلیل تیم موشن گرافیک می تواند صدا های تولید شده را با سایت هایی چون Voice123 یا Voices.com مورد بررسی قرار دهند. این کار سبب می شود صدا گذاری بسیار حرفه ایی تر باشد.
سایت انیم استار با تیم حرفه ایی خود می تواند موشن گرافیک های خوبی را به همراه صداگذاری های عالی طراحی کند و در نهایت کسب و کار شما را جاودانه نماید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *