رونق تبلیغات با موشن گرافیک…

رونق تبلیغات با موشن گرافیک…

امروزه موشن گرافیک حوزه گسترده ایی را به خود اختصاص داده است. شما نمی توانید موشن گرافیک را تنها با تعریف ساده ایی خلاصه کنید و به ورود این هنر به سایر حوزه ها فکر نکنید. بسیاری از افراد به موشن گرافیک تنها با این تعریف می نگرند.

“موشن گرافیک همان گرافیگ متحرک است. با رعایت قوانین فیلم سازی البته در ابعاد کوچک تر! “

اما، به راستی شما تمایل دارید این هنر را در یک تعریف ساده خلاصه کنید؟ یا تمایل دارید با دید وسیع تری آن را با سایر علوم پیوند دهید؟

تبلیغات متفاوت…

در این مطلب می خواهیم نقش این هنر خاص را با دنیای تبلیغات پیوند دهیم. تبلیغات دنیای گسترده ایی دارد. شما در این فضا باید بتوانید فعالیت یا کسب و کار خودتان را در بین انبوهی از رقابت های مختلف به تصویر بکشید. در دنیای تبلیغات یک نکته اصلی وجود دارد که اگر بتوانید به آن دست پیدا کنید و به شیوه ایی اصولی آن را پیاده سازی نمایید می توانید از بقیه رقبا پیشتاز تر و موفق تر باشید. اصل اساسی در تبلیغات جلب توجه است. ممکن است با خود بگویید پیاده سازی این اصل کاری ندارد. اما این گونه نیست! زیرا در فضای تکنولوژی های امروزی نمی توانید ادعا کنید، جلب توجه به شیوه ایی هدفمند کار راحتی است… شما باید بتوانید تبلیغی بسازید که بتواند بر روی مخاطبان هدف شما اثر گذار باشد، همچنین باید بتوانید با ایجاد تبلیغ مناسب در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید. بحث تبلیغات و ساخت آن را می توان یک بخش در نظر گرفت و مبحث ماندگاری تبلیغات را نیز می توان بخش دوم کار در نظر گرفت. با این حال کدام هنر می تواند این دو بخش را همزمان در ذهن مخاطبان شما قرار دهد؟ به طوری که، هم بتوانید یک تبلیغ مناسب بسازید که با کمک آن متمایز شوید و هم بتوانید در ذهن مخاطبان خود جایی باز کنید و ماندگار شوید؟!

پیشنهاد ما به شما استفاده از موشن گرافیک است. این هنر می تواند دنیای تبلیغات شما را متفاوت کند. شما با موشن گرافیک هم می توانید به شیوه ایی متمایز تبلیغات خود را انجام دهید و هم به علت حرکتی که در موشن گرافیک وجود دارد می توانید به راحتی در ذهن مخاطب هایتان ثبت شوید…

انتخاب با شماست! یا با استفاده از موشن گرافیک متمایز شوید و بهتر دیده شوید یا به همان روش معمول با رقبایتان دست و پنجه نرم کنید… در دنیای تکنولوژی با ترفند های جدی و جدید تبلیغ کنید!

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *