تیزر موشن گرافیک چیست و چه کاربردی دارد؟

تیزر موشن گرافیک، در دنیای تبلیغ های رنگارنگ می تواند نقش مهمی را در رونق کسب و کار شما داشته باشد. اما، مهترین نکته در این باره این است که شما بدانید یک تیزر چیست؟ تا بتوانید درک جامع تری را نسبت به تیزر موشن گرافیک داشته باشید.

تیزر یعنی…؟ (به چالش کشیدن ذهن مخاطبان)

تیزر را می توان استفاده از نوعی روش تبلیغاتی دانست که هدف آن آگاهی دادن به مخاطبان با استفاده از رسانه های در دسترس مانند، تلویزیون، رادیو و یا رسانه های چاپی و… است. البته تیزر ها، یک استراتژی کلی را نیز همواره مورد توجه قرار می دهند. آن استراتژی این است که به طور معمول با کامل بیان نکردن یا کامل نشان ندادنِ محتوایی که قرار است به مخاطب منتقل شود تلاش می شود در مخاطبان حس کنجکاوی ایجاد شود. این مطالب بدون شک یک نمای کلی را از تیزر در ذهن شما فراهم کرده است.

تیزر موشن گرافیک چه هدفی را نبال می کند؟

با این پیش درآمد بدون شک متوجه شده اید که، دنیای تیزر ها دنیای بزرگی است و این دنیا می تواند با دنیای موشن گرافیک نیز پیوند ایجاد کند و در نهایت تیزر های موشن گرافیک ایجاد شوند که محتوایی از تیزر را با کمک موشن ها برای مخاطبان به تصویر می کشند. در تیزر موشن گرافیک شما به عنوان مخاطب در ابتدا نمی دانید با چه نام تجاری ای روبرو هستید؟ همچنین، در ابتدای پخش تیزر موشن گرافیک ممکن است به طور کامل متوجه نشوید که هدف از پخش تیزر موشن گرافیک؛ فروش محصول است؟ یا معرفی خدمات یا محصول و یا یک نام تجاری؟ اما، موشن گرافیک با قابلیت بالایی که در جذابیت های تصویری دارد می تواند با ایجاد تیزر موشن گرافیک نگاه مخاطب را به سمت خود جلب کند.

هدف از ساخت تیزر موشن گرافیک نیز پیروی از استراتژی است که در جمله های بالا به آن اشاره شد. در تیزر های موشن گرافیک، هدف این است که با کمک جلوه های دیداری و با استفاده از روشی سریع بتوان مفهومی از محصول، خدمات یا نام تجاری را به ذهن مخاطب منتقل کرد بدون این که از ابتدا به شکل صریح، مطلبی بیان گردد.

با ساخت تیزر موشن گرافیک در دنیای تبلیغ می توان بهترین اثربخشی را برای ماندگاری مفهوم تبلیغ در ذهن مخاطبان داشت و در نهایت تبلیغی با اثربخشی بالاتر را با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *