توجه به لی اوت در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی…

توجه به لی اوت در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی…

سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی از مراحل گوناگونی پیروی می کند. در مطلب های قبلی در سایت انیم استار به سایر مراحل در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی  پرداختیم. اما، ساخت انیمیشن سه بعدی مراحل پشت سرهم و متعددی دارد به همین دلیل ما به صورت دوره ایی این مراحل را در سایت انیم استار با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید با روند ساخت انیمیشن های سه بعدی آشنا شوید و جذابیت این کار زیبا را بهتر درک نمایید.

لی اوت کردن در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی

یکی از بخش های مهم در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی توجه به لی اوت کردن یا آماده سازی برای انیمیت کردن است. در این مرحله محصول های کار که در مراحل قبلی شکل گرفته اند وارد محیط سه بعدی می شوند. اعضای تیم در این بخش فعالانه تلاش می کنند تا بتوانند نتیجه عالی و درخور توجه ایی را ارائه کنند اگر لی اوت کردن به خوبی صورت نگیرید تمام زحمات تیم تا به این جا بی نتیجه می ماند.
در مرحله انیمیت کردن، انیماتور ها به شخصیت های انیمیشن  روح می دهند. این بخش یکی از جذاب ترین بخش هایی است که افراد تیم در جریان سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی تجربه می کنند. در همین مرحله با کمک ریگ ها، موقعیت مکانی برای اجزای بدن شخصیت های انیمیشن سه بعدی تعیین می شود. یکی دیگر از بخش های مهم در این مرحله از سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی این است که، داستان را با همراهی زبان بدن کاراکتر ها  به تصویر می کشند. گاهی مواقع در این مرحله انیماتور ها صحنه ها را با بازی خودشان ترکیب می کنند.
پس از انیمیت کردن حالا نوبت به پر کردن صحنه ها در سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی هست. به طور معمول در پس زمینه انیمیشن ها، جمعیت وجود دارد. در این بخش تلاش می شود تا تمام حرکت ها و رفتار شخصیت های پس زمینه واقعی و زیبا به تصویر کشیده شوند.
سفارش ساخت انیمیشن سه بعدی  مراحل دیگری هم دارد که در مطالب بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *