تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک با توجه به back ground یا پس زمینه

تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک با توجه به back ground یا پس زمینه

به طور معمول عوامل متعدد و مختلفی می توانند در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک اثر گذار باشند. به عنوان مثال؛ کاراکتر هایی که در تیزر های موشن گرافیک استفاده می شوند بسته به این که معمولی یا غیر معمولی هستند می توانند بر قیمت تیزر موشن گرافیک تاثیر گذار باشند. در برخی مواقع کاراکتر ها به شکل خاص تری ساخته می شوند و همین امر سبب خواهد شد قیمت تیزر افزایش یابد. گوینده نیز تاثیر فوق العاده ایی بر قیمت تیزر موشن گرافیک دارد. یک گوینده خوب می تواند قیمت این نوع تیزر ها را تا حدود بالایی تحت تاثیر کار خود قرار دهد.

قیمت تیزر موشن گرافیک با توجه به طراحی پس زمینه

به غیر از  گوینده ها و کاراکتر ها، back ground یا پس زمینه می تواند یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت تیزر موشن گرافیک باشد. تیزر های موشن گرافیک باید بتوانند بر مخاطب خود تاثیر گذار باشند. استفاده از پس زمینه ایی جذاب می تواند این روند را تسهیل نماید. به عنوان نمونه: شما می توانید از پس زمینه هایی با رنگ های جذاب استفاده کنید. البته در استفاده از رنگ هایی که در پس زمینه استفاده می کنید دقت کافی را لحاظ کنید. در این بین شما می توانید نوع کسب و کار را نیز در نظر بگیرید. در برخی مواقع کسب و کار شما مرتبط با پوشاک بچه گانه است بنابر این استفاده از رنگ های شاد در پس زمینه تیزر می تواند بر قیمت تیزر موشن گرافیک تاثیر مثبت داشته باشد و بعلاوه بر جذابیت تیزر نیز بیفزاید. هر کسب و کاری رنگ پس زمینه خاص خود را می طلبد. برخی از کسب و کار ها به پس زمینه هایی با رنگ های گرم نیاز دارند و برخی از کسب و کار ها به رنگ هایی سرد در پس زمینه خود نیازمند هستند.
قبل از این که، رنگ های پس زمینه را در طراحی تیزر موشن گرافیک لحاظ کنید بهتر است از روانشناسان کسب و کار استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *