تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی با توجه به سناریو

تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی با توجه به سناریو

در مطلب قبلی در سایت انیم استار در ارتباط با تعرفه موشن گرافیک سه بعدی به بررسی دریافت اطلاعات لازم در پروژه پرداختیم. اما تعرفه موشن گرافیک سه بعدی تنها تحت تاثیر یک عامل قرار ندارد و تحت تاثیر عوامل متعدد دیگری هم قرار می گیرد.

نگارش سناریو و تاثیر آن بر تعرفه موشن گرافیک سه بعدی…

زمانی که از نگارش سناریو صحبت به میان می آید بسیاری از افراد بیان می کنند که نگارش سناریو کار پیچیده و سختی نیست! در برخی موارد سفارش دهندگان موشن گرافیک سه بعدی می گویند ما خودمان سناریو را می نویسیم و به تیم طراحی موشن تحویل می دهیم…! اما، نگارش سناریو کاری تخصصی است و اگر به خوبی ساخته و پرداخته نشود نمی توان توقع داشت که موشن گرافیک سه بعدی اثرگذاری لازم را داشته باشد.
ممکن است برخی از سفارش دهندگان در نویسندگی تجربه داشته باشند ولی، این تجربه به تنهایی کافی نیست! در چنین مواقعی تیم طراحی پیشنهاد می دهند که، این افراد سناریو را با کمک طراحان موشن گرافیک مورد واکاوی و پایش قرار دهند.
تعرفه موشن گرافیک سه بعدی با نگارش یک سناریو حرفه ایی بالا می رود، اما نگران نباشید زیرا پرداخت اندکی بیشتر سود چندین برابری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد و در نتیجه این هزینه های بیشتر به راحتی با سود های عاید شده پوشش داده می شود.
سناریو اولین مراحل یا اولین گام در ایجاد یک موشن گرافیک موفق است. بنابر این اگر اولین گام را به خوبی بردارید طی کردن گام های بعدی به هیچ عنوان سخت نیست. اما اگر به علت اندکی بالاتر رفتن تعرفه موشن گرافیک سه بعدی در این کار سستی کنید در نهایت موشن گرافیک سه بعدی خوبی را نخواهید داشت و نمی توانید انتظار داشته باشید که سود خوبی هم کسب کنید.
از کمی بالاتر رفتن تعرفه موشن گرافیک سه بعدی هراس نداشته باشید اما از حرفه ایی نبودن سناریو کار واقعا بترسید….

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *