تعرفه موشن گرافیک سه بعدی با در نظر گرفتن زمان

تعرفه موشن گرافیک سه بعدی با در نظر گرفتن زمان

در بسیاری مواقع تعیین تعرفه موشن گرافیک سه بعدی از مهم ترین مسائلی است که معمولا می تواند دغدغه بسیاری از سفارش دهندگان محسوب شود. بسیاری از سفارش دهندگان معتقد هستند که تعرفه موشن گرافیک  سه بعدی از قانون یا رویه خاصی پیروی نمی کند اما، این طرز تفکر کاملا اشتباه است زیرا سازندگان موشن گرافیک های سه بعدی با توجه به عوامل متعددی تعرفه موشن گرافیک سه بعدی را تعیین می نمایند. در این مطلب تلاش خواهیم کرد به یکی از این عوامل بپردازیم…

توجه به زمان ساخت در موشن گرافیک سه بعدی

زمان یکی از چندین عاملی است که می تواند بر تعرفه موشن گرافیک سه بعدی تاثیر گذار باشد. موشن گرافیک های سه بعدی می توانند در زمان یک دقیقه ایی، دو دقیقه ایی یا سه دقیقه ایی و… ساخته شوند. به هر میزان که زمان ساخت موشن گرافیک های سه بعدی بیشتر شود بدون شک تعرفه موشن گرافیک سه بعدی نیز افزایش می یابد زیرا، به هر میزان زمان افزایش تیم موشن کار بیشتری را باید انجام دهد تا در نهایت یک موشن گرافیک سه بعدی خوب طراحی شود.

افزایش زمان بر بقیه مراحل ساخت موشن گرافیک سه بعدی تاثیر گذار است

افزایش زمان بر ساخت سناریو، صداگذاری، مراحل پس  تولید و…. نیز تاثیر گذار است. به عنوان نمونه زمانی که سفارش دهندگان توقع دارند موشن گرافیک سه بعدی برای آنان ساخته شود به همان میزان باید سناریو بلندتری نیز برای چنین موشن گرافیکی نسبت به موشن گرافیک دو دقیقه ایی تهیه گردد. در واقع تیم موشن کار بیشتری را بابت افزایش زمان انجام می دهند و تمام تیم درگیر این فرایند و افزایش زمان خواهند شد. به همین دلایل افزایش تعرفه موشن گرافیک سه بعدی با افزایش زمان رابطه مستقیم دارد. به هر میزان زمان افزایش یابد، تعرفه موشن گرافیک سه بعدی هم افزایش می یابد.
در مطالب بعدی در سایت انیم استار به بررسی موارد دیگری در همین رابطه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *