تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به داستان (بخش اول)

تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به داستان (بخش اول)

تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به عوامل متعدی تشکیل می شود. به عنوان نمونه در سایت انیم استار در مطالبی با عنوان “تعیین تعرفه  طراحی موشن گرافیک با توجه به شات ها” و ” تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به متن متحرک” یا ” تعیین تعرفه طراحی موشن گرافیک با توجه به محتوا” به بیان عواملی چون محتوا، شات ها و متن هایی که در موشن گرافیک استفاده می شوند و می توانند بر تعرفه طراحی اثر گذار باشند پرداختیم.
یکی از موارد مهم در تاثیر گذاری بر تعرفه طراحی موشن گرافیک توجه به داستانی است که در موشن گرافیک استفاده می شود. هر داستان سبک خاص خود را دارد اما برای ساخت یک داستان خوب به طور معمول تیم های قویی ایی دست به قلم می شوند تا بتوانند داستانی تاثیر گذار را بسازند.

داستان خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک داستان خوب برای این که بتواند تاثیر مناسبی بر تعرفه طراحی موشن گرافیک داشته باشد باید از محوریت مناسبی برخوردار باشد. یک شروع خوب به همراه یک محتوای تاثیر گذار و در نهایت جمع بندی و نتیجه گیری مناسب می تواند از مهم ترین ویژگی های داستان قلمداد شود.
توجه به سبک داستان نیز به شدت مهم است. برخی از داستان هایی که برای موشن گرافیک استفاده می شوند به شدت فانتزی هستند یا بیان دیگر با دنیای واقعی بسیار فاصله دارند. در مقابل برخی از داستان های مورد استفاده ارتباط بهتری با دنیای واقعی برقرار می کند. باید دانست که تعرفه طراحی موشن گرافیک می تواند با هر کدام از دو عاملی که بیان کردیم تغییر کرده و بالا یا پایین رود. در برخی از کسب و کار ها استفاده ازداستان های فانتزی و در برخی دیگر استفاده از طرح های غیر فانتزی می تواند اثر گذار باشد.
البته عوامل دیگری در داستان وجود دارد که می تواند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشد در مطالب بعدی در سایت انیم استار به این عوامل نیز خواهیم پرداخت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *