تعرفه ساخت موشن گرافیک چقدر است؟

هزینه موشن گرافیک همیشه آنطور که بازاریابان فکر می کنند بالا نیست. دستیابی به نتایج خوب با قیمت مقرون به صرفه امکان پذیر است، اما برای انجام این کار، باید بدانید که چگونه پروژه ها را به درستی مدیریت کنید.
موشن گرافیک گونه ای از فیلم سازی است که برای تولید آن از تصویر سازی متحرک استفاده می شود. در این آثار دو هنر فیلم سازی و طراحی با یکدیگر تلفیق شده و از قابلیت های هر دو جهت انتقال محتوا و پیام استفاده می شود.
گروه طراحی انیم استار ارائه کننده خدمات ساخت و تولید، طراحی کاراکتر، ضبط صدا و تولید استوری برد است. هدف این گروه ارائه راهکارهای بهبود کسب وکار در دنیای مجازی و رسانه های تصویری است.در اغلب موارد قیمت های درج شده در جدول تعرفه بدون تغییر خواهند بود، اما برای موارد معدودی که احتمال پیچیدگی پروژه با توجه به سناریوی مورد توافق وجود دارد، قیمت دقیق بعد از بررسی و همچنین میزان پیچیدگی اجرای پروژه محاسبه و به سفارش دهنده ابلاغ خواهد شد.
کلاس اقتصادی

۱.۶۰۰.۰۰۰

تعرفه بر اساس دقیقه (تومان)

سناریو
تصویر سازی گرافیکی
نریشن
تحویل : ۳ الی ۵ روز
کیفیت HD
انیمیشن استاندارد

۲.۵۰۰.۰۰۰

تعرفه بر اساس دقیقه (تومان)

سناریو
تصویرسازی مدرن
نریشن
تحویل : ۶ الی ۱۰ روز
کیفیت Full HD
کلاس حرفه ای

۳.۸۰۰.۰۰۰

تعرفه بر اساس دقیقه (تومان)

سناریو نویسی
تصویر سازی پیشرفته
نریشن
تحویل : ۸ الی ۱۵ روز
کیفیت Full HD
کلاس ویژه

۶.۸۰۰.۰۰۰

تعرفه بر اساس دقیقه (تومان)

طراحی کارتونی و فانتزی
سناریو استوری برد
کارگردان هنری، نریشن
تحویل : ۱۵ الی ۲۲ روز
کیفیت Full HD

سفارش تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

امروزه موشن گرافیک یکی از برترین رسانه های تصویری می باشد که در روند انتقال پیام به مخاطب بسیار موثر می باشد.

بدلیل متفاوت بودن،سادگی ،جذابیت در انتقال محتوا محبوبیت ویژه ای بین مخاطبان پیدا کرده است، جذابیت بصری بالا و همینطور حجم پایینی دارد،همچنین طیف رنگ هایی که در روند ساخت و تولید استفاده می شود جذابیت و زیبایی آن را دو چندان می کند، به گونه ای که قابلیت انعطاف پذیری بالایی در رسانه های مختلف را دارا می باشد.

این ویژگی سبب می شود تا اشتراک گذاری موشن در رسانه ها با سرعت و تعداد بیشتری صورت گیرد،همچنین پروسه آماده سازی یک تیزر تبلیغاتی موشن باکیفیت به نسبت پایین تر از سایر رسانه های تصویری می باشد.