تعرفه ساخت موشن گرافیک با توجه به سناریو

تعرفه ساخت موشن گرافیک با توجه به سناریو

تعرفه ساخت موشن گرافیک می تواند تحت تاثیر عوامل متعددی قرار گیرد به عنوان نمونه؛ داشتن سناریو، تصویر اختصاصی، طراحی کارکتر های اختصاصی و در نهایت نریشن از جمله عوامل تاثیر گذار بر تعرفه ساخت موشن گرافیک هستند.

سناریو و تاثیر آن بر تعرفه ساخت موشن گرافیک

یک سناریو  خوب می تواند پایه های یک موشن گرافیک حرفه ایی را بنا نهاده و در ضمن بر تعرفه ساخت موشن گرافیک  نیز تاثیر گذار باشد. فرض کنید سناریو شما، سناریو ایی قدرتمند نباشد در این حالت، ساخت تصویر های اختصاصی، طراحی کاراکتر های خاص و نریشن نمی تواند مفید واقع شود.
هر سناریو باید داستانی جذاب را بیان کند. در واقع سناریو خط سیر موشن گرافیک شما را نشان می دهد به همین علت تاثیر این بخش بر تعرفه ساخت موشن گرافیک نسبت به سه بخش دیگری که نام بردیم (تصویر اختصاصی، کاراکتر اختصاصی، نریشن) بیشتر است. اگر سناریو ایی خوب باشد می تواند مخاطب را کنجکاو کند و توجه مخاطب را به شکل تمام و کمال به موشن گرافیک معطوف نماید. با داشتن سناریو ای هدفمند می توان قدم در راه ساخت تیزر موشن گرافیک نیز نهاد. به همین علت است که تعرفه ساخت موشن گرافیک تحت تاثیر سناریو قرر دارد زیرا تمام قدم های بعدی در ساخت موشن گرافیک به نگارش سناریو وابسته است.
موسسه های متعددی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه ساخت موشن گرافیک فعالیت می کنند. این موسسه ها، تعرفه ساخت موشن گرافیک را با توجه به نوع فعالیت هایی که انجام می دهند تعیین می نمایند. با این وجود از بین این موسسه های بی شمار تعداد کمی از موسسه ها و شرکت ها هستند که در زمینه نگارش سناریو حرفه ایی می باشند به همین علت نیاز است که برای ساخت موشن گرافیک از شرکت هایی بهره برد که تیم های حرفه ایی و با تجربه ایی در زمینه نگارش سناریو دارند تا در نهایت با کمک چنین موسسه هایی بتوان به نتیجه مطلوب دست یافت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *