تعرفه انیمیشن سه بعدی با توجه به نمای کلی شخصیت ها

تعرفه انیمیشن سه بعدی با توجه به نمای کلی شخصیت ها

در تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی توجه به سه عامل بسیار مهم است. نمای کلی؛ خطوط منحنی و صاف؛ طراحی شکل ظاهری شخصیت ها. در مطلبی با عنوان تاثیر شخصیت ها بر تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی به بیان این موضوع به شکل کلی پرداختیم. در این مطلب قصد داریم به حالت جزیی تری این کار را بررسی کنیم.

توجه به نمای کلی شخصیت ها…

برخی افراد گمان می کنند نمای کلی  شخصیت انیمیشن سه بعدی تاثیر چندانی بر کیفیت کار نمی گذارد و در نتیجه تاثیری نیز بر تعرفه انیمیشن سه بعدی ندارد. اما، این طرز تفکر صحیح نیست زیرا، نمای کلی شخصیت ها می تواند کیفیت یک کار معمولی را چندین برابر کند. در تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی مشخص کردن نمای کلی بیان کننده وِیژگی های اصلی در شخصیت انیمیشنی است.

نمای کلی به چه معناست؟

منظور ما از نمای کلی، آن چیزی است که شخصیت نشان خواهد داد. در واقع می توان نمای کلی را سایه شخصیت نامید. بدون سایه؛ شخصیت نمی تواند آنچنان که باید تاثیر گذاری لازم را در مخاطب خود ایجاد کند.

آیا در تعیین تعرفه انیمیشن سه بعدی توجه نمای کلی باید بسیار پیچیده باشد؟

در پاسخ به سوال بالا باید بگوییم خیر… لزومی ندارد برای مشخص کردن نمای کلی از پیچیدگی های خاصی در طراحی شخصیت های انیمیشن سه بعدی بهره ببرید بلکه، برای جذابیت کارتان می توانید از طرحی ساده استفاده نمایید. یک طرح ساده خوب می تواند نمای کلی مناسبی را در ذهن مخاطبان انیمیشن سه بعدی ایجاد کند. این طرح های ساده و کاربردی می توانند بر تعرفه انیمیشن سه بعدی تا حدودی تاثیر گذار باشند.
یکی از ویژگی های یک نمای کلی خوب در طراحی شخصیت های اصلی انیمیشن سه بعدی این است که، نمای کلی شخصیت های اصلی اگر حرفه ایی تعیین شود در برجسته تر شدن شخصیت های فرعی انیمیشن  نیز اثر گذار است.
بنابر این تعرفه انیمیشن سه بعدی نه تنها با توجه طراحی نمای کلی تعیین می شود بلکه می تواند با شخصیت های فرعی برجسته و خوب هم تغییر کند.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *