تعرفه طراحی موشن گرافیک و تاثیر گذاری داستان بر آن

تعرفه طراحی موشن گرافیک و تاثیر گذاری داستان بر آن

تعرفه طراحی موشن گرافیک تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. به عنوان نمونه: شیوه نورپردازی ها،  صداگذاری ها، گوینده، استفاده از نرم افزار های مختلف در این حوزه، پس زمینه ها، رنگ های به کار گرفته شده یا محتوا های استفاده شده و عوامل مختلف دیگر همگی می توانند بر تعرفه طراحی موشن گرافیک تاثیر گذار باشند.
یکی از مواردی که بر تعرفه طراحی موشن گرافیک از جهت های مختلف می تواند تاثیر گذاری بالایی داشته باشد داستانی است که برای موشن گرافیک انتخاب می کنیم. اما یک داستان خوب و تاثیر گذار چگونه باید باشد تا بتواند آنچنان که مد نظر صاحبان کسب و کار است بر مخاطبان هدف خود تاثیر گذار باشد؟ برای این منظور به سه سوال اساسی باید پاسخ داد تا در نهایت بتوان داستانی را برای موشن انتخاب کرد که بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشد.

سه سوال تاثیر گذار

ابتدا برای تاثیر گذاری بر تعرفه طراحی موشن گرافیک باید دانست که در داستانی که برای موشن گرافیک انتخاب می کنیم قرار است به چه مخاطب هایی دسترسی پیدا کنیم یا چه مخاطب هایی قرار است با این داستان ارتباط بگیرند؟ در واقع باید دانست که مخاطبان موشن گرافیک از چه طبقه اجتماعی، چه رده سنی هستند و از چه میزان تحصیلات و علاقه مندی ها برخوردارند؟ به این منظور قبل از نگارش داستان این موارد را با کمک تحقیقات بازار مرتفع نمایید تا داستان موشن شما تاثیر گذارتر باشد.
سوال دوم که می تواند در دستیابی شما به داستانی جذاب و تاثیر گذار بر تعرفه طراحی موشن گرافیک اثر گذار باشد این است که، شما قصد دارید با داستان موشن چه چیزی را به مخاطبان خود منتقل کنید یا به زبان عامیانه تر تمایل دارید با موشن گرافیک چه مواردی را به مخاطبان خود یاد دهید؟ یادتان باشد که این سوال همیشه در گوشه ذهن شما چشمک بزند که با داستان موشن خود دوست دارید مخاطبتان به چه احساسی دست یابند؟
سوال دیگری که می توان با پاسخگویی به آن داستان خوبی را ایجاد کرد این است که از خود بپرسید؛ دوست دارید با داستان موشن گرافیک مخاطب چه چیزی را به خاطرش آورد یا چه کاری را انجام دهد؟
اگر موشن گرافیک شما با توجه به این سوال ها طراحی شود هم تاثیر گذاری خوبی بر مخاطبان شما خواهد داشت و هم می تواند تعرفه طراحی موشن های گرافیکی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *