تاثیر ساخت استوری برد بر قیمت تیزر موشن گرافیک

تاثیر ساخت استوری برد بر قیمت تیزر موشن گرافیک

در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک عوامل متعددی دخیل هستند. این عوامل با قرار گرفتن در کنار هم، سبب می شوند که طراحان موشن نسبت به تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک اقدام کنند.

طراحی استوری بردی که خلاقانه باشد و داستان گونه بیان شود، بهره بردن از کاراکتر های خاص و متحرک، قابلیت اجرای سریالی، لوکیشن های خاص، بهره بردن از اینوگرافی ها و تایپوگرافی ها، لوکیشن های اختصاصی به کار رفته در ساخت تیزر موشن گرافیک، استفاده از سمبل های متحرک، رزولوشن خروجی کار و بهره بردن از گوینده ایی با صدای خوب همه و همه می توانند در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک تاثیر گذار باشند.

 

یک تیم حرفه ایی چگونه قیمت تیزر موشن گرافیک را تعیین می کند؟

یک تیم حرفه ایی تلاش می کند که، در بخش های مختلفی که در ساخت تیزر موشن گرافیک پیش رو دارد دقت کافی را نماید، اما آیا سفارش دهندگان نیز از بخش بندی هایی که در پاراگراف ابتدایی بیان کرده ایم اطلاعات کافی دارند؟ در بسیاری موارد سفارش دهندگان از این بخش بندی ها بی اطلاع هستند به همین دلیل زمانی که قیمت تیزر موشن گرافیک به آن ها اعلام می شود تعجب می کنند و گمان می کنند در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک کار کارشناسی صورت نگرفته است.

 

استوری برد پیش نیاز ضروری

استوری برد یکی از بخش های مهم در طراحی تیزر موشن گرافیک است که بر قیمت تیزر موشن گرافیک به شدت تاثیرگذار است. در ساخت یک تیزر موفق مهم ترین قدم برنامه ریزی است. استوری برد یا فیلمنامه دیداری منجر به برنامه ریزی بهتر در جریان کار خواهد شد. طراحان تیزر موشن گرافیک برای اینکه بتوانند مفهوم مد نظر خودشان را به سفارش دهندگان منتقل کنند ابتدا یک استوری برد طراحی می کنند. بسیاری از افراد گمان می کنند این کار بیهوده است و این کار تنها برای این صورت می گیرد که قیمت تیزر موشن افزایش یابد، اما این تفکر صحیح نیست! با استفاده از استوری برد می توان برنامه و ایده ها و جزییات کار را برای سفارش دهندگان شرح داد و در صورت نیاز می توان تغییر هایی را قبل از شروع جدی کار در تیزر موشن گرافیک اعمال کرد.

 

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *