بررسی موارد مهم در محاسبه قیمت تیزر موشن گرافیک

در محاسبه قیمت تیزر موشن گرافیک عوامل متعددی می تواند دخیل باشد. یک تیزر خوب باید بتواند بر بهبود فروش محصول یا خدمات یک کسب و کار تاثیر گذار باشد. قیمت تیزر موشن گرافیک نیز باید به گونه ایی تعیین شود که علاوه بر این که مقرون به صرفه باشد کیفیت را فدای قیمت نکند.

اما در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک به چه مواردی می توان توجه کرد؟

همان طور که می دانید موشن گرافیک علمی ترکیبی است. در واقع موشن گرافیک ترکیبی از انیمیشن، گرافیک، متن ها، موسیقی و صدا است که با یک گرافیک زیبا و به صورت فلت طراحی می شود. تیزر موشن گرافیک با رسانه های مختلف سازگاری دارد. همین امر سبب شده است این نوع تیزر ها در دنیای کنونی ما طرفداران متعددی داشته باشند.

در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک عوامل متعددی اثر گذار هستند؛

در برخی مواقع صاحبان کسب و کار با محدودیت زمانی مواجه هستند. در واقع آن ها از نطر زمان در تنگنا هستند و از شما می خواهند که تیزری برای آن ها بسازید که زمان کمی برای ساخت و پرداخت آن نیاز باشد. به همین دلیل ممکن است از شما تقاضا کنند که، از کاراکتر های دانلودی یا کلیشه ایی استفاده نمایید. در چنین مواقعی قیمت تیزر موشن گرافیک نسبت به سایر تیرز های که از این الگو پیروی نمی کنند کمتر است. به این گونه از طرح ها، طرح های مقرون به صرفه می گویند.

  • زیرا برای طراحان موشن گرافیک ساخت چنین تیزر هایی به زمان کمتری نیاز دارد.
  • این گونه تیزر ها سناریو های سفارشی ندارند و به طور معمول از یک الگوی کلیشه ایی پیروی می کنند.
  • محیط این نوع از تیزر ها ساده هستند اما، در حالی که از یک الگوی ساده پیروی می کنند به علت این که؛ از کاراکتر های کلیشه ایی در آن ها استفاده شده با بیشتر مخاطبان هدف یا مخاطبان عام ارتباط برقرار می کنند.

بنابر این در تعیین قیمت تیزر موشن گرافیک هایی که از این الگو پیروی می کنند می توان قیمت تیزر موشن گرافیک پایین تری را در نظر گرفت. از مزیت های این الگو کاراکتر های آشنا برای مخاطب هدف و صرفه جویی در زمان است اما، نداشتن یک سناریو سفارشی و هدفمند می تواند یکی از معایب این نوع از الگو ها محسوب شود.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *