برررس صدرو مجوز موسیقی در موشن گرافیک

برررس صدرو مجوز موسیقی در موشن گرافیک

همان طور که ما در بخش های مختلف و متعدد در سایت انیم استار به آن اشاره کردیم؛ موشن گرافیک از بخش های متعددی تشکیل شده است. یکی از بخش های مهم در موشن های گرافیکی که به جرات می توان آن را روح موشن گرافیک نامید توجه به صداگذاری است.
در مطلب هایی با عنوان ” جلوه های صوتی  را در ساخت موشن گرافیک جدی بگیرید! ” و ” در ساخت موشن گرافیک  برای صداگذاری محتاط باشید…” به نشان دادن و اهمیت موشن گرافیک پرداختیم. در این مطلب در سایت انیم استار به بررسی صدور مجوز برای موسیقی در موشن خواهیم پرداخت.
موسیقی به موشن های گرافیکی روح می دهد. اما در هر حال برای پخش موسیقی بر روی موشن باید به صدور مجوز نیز بیندیشید. صدور مجوز بخش هزینه بر در ساخت موشن است اما، از هزینه کردن در این بخش نهراسید زیرا، تاثیری که موسیقی بر روی موشن می گذارد نسبت به هزینه ایی که برای سود مجوز پرداخت می کنید آنچنان زیاد است که می توانید به این نوع هزینه کردن به چشم سرمایه گذاری نگاه کنید.

آیا کار غیرقانونی انجام دهیم یا قانونی؟

۱۰ تا ۲۰ درصد از بودجه در پروژه های موشن گرافیک صرف دریافت مجوز موسیقی خواهد شد. صدور مجوز را جدی بگیرید و هیچ وقت، تاکید می کنیم هیچ وقت به این فکر نباشید که از روش های غیر قانونی برای صدور مجوز بهره ببرید. برخی از افراد گمان می کنند که اگر از طریق راه های غیر قانونی برای صدور مجوز موسیقی در موشن گرافیک اقدام کنند می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند در حالی که این روش گرچه ممکن است در کوتاه مدت این تصور را ایجاد نماید اما، در بلند مدت آسیب های جبران ناپذیری را به کسب و کار ها وارد می نماید و در نهایت باید با هزینه های چندین برابری برای صدور مجوز به شکل قانونی اقدام کرد.
همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که تنها با مجوز کار کنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *