چرا از انیمیشن در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم؟ (بخش اول)

چرا از انیمیشن در بازاریابی و تبلیغات استفاده کنیم؟ (بخش اول)

استفاده از انیمیشن در تبلیغات و بازاریابی امروزه یکی از راهکار های جلب توجه مشتریان است. انیمیشن ها مانند سایر رسانه های تصویری شامل صوت و تصویر هستند اما، به غیر از صوت و تصویر ویژگی های خاص دیگری نیز دارند که استفاده از آن ها را فراگیر تر کرده است. در این مطلب و مطلب بعدی به بیان این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

ارتباط سریع تر با مخاطبان

یکی از ویژگی های منحصربه فرد انیمیشن، ارتباط بهتر و سریع تر با مخاطبان است. در دنیای امروز سرعت حرف اول را می زند بسیاری از تجارت ها زمان زیادی را در اختیار ندارند بلکه باید بتوانند در زمان کوتاهی که در اختیار دارند هم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و هم بتوانند نسبت به رقبای خود در بازار پیشی بگیرند بنابر این استفاده از انیمیشنی مناسب می تواند بهترین راهکار تلقی شود. انیمیشن ها در کوتاهترین زمان ممکن با مشتری ارتباط برقرار می کنند و ویژگی های یک تجارت را به بهترین شکل ممکن به مشتری منتقل خواهند کرد.

جلب توجه

جلب توجه نیز دومین ویژگی محسوب می شود. دنیای امروز وقت زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد. شما ۵ ساعت زمان ندارید که با  ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در نهایت توجه آنان را جلب نمایید. ممکن است شما در حد نهایتا ۱ دقیقه فرصت داشته باشید اما، باید بتوانید از این زمان بهترین استفاده را بنمایید. انیمیشن روش فوق العاده ایی برای جلب توجه محسوب می شود زیرا رنگ، شخصیت ها و تمام موارد این چنینی دست به دست هم می دهند تا منجر به جلب توجه مخاطب شوند.
بازاریابی به معنای توجه، هیجان، آرزو و در نهایت عمل (AIDA ) است شما می توانید برای بازاریابی بهتر این چهار عامل را در انیمیشن جست و جو کنید. با مراجعه به تیم متخصص انیم استار و مشاهده نمونه کار های این تیم در حوزه انیمیشن کسب و کار خود را متحول نمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *