آشنایی با پلاگین های افترافکت در ساخت انیمیشن

آشنایی با پلاگین های افترافکت در ساخت انیمیشن

افترافکت نرم افزاری فوق العاده جذاب برای شکل گیری جلوه های دیداری در ساخت انیمیشن است. هر چند چندین سال است که از عرضه افترافکت به بازار می گذرد اما این نرم افزار محبوب هنوز در بین سازندگان انیمیشن و موشن گرافیک کاربرد خاص خود را دارد. افترافکت دارای پلاگین های متعددی است که با کمک آن ها می توان نتیجه کار را بسیار حرفه ایی تر ارائه نمود. برخی از افراد گمان می کنند که استفاده از پلاگین ها از کیفیت کار می کاهند در حالی که این طرز تفکر صحیح نیست زیرا هر پلاگینی با کاربرد خاص و ویژه ایی که دارد می تواند نتیجه کار را از زمین تا آسمان تغییر داده و زیباتر کند.
ما در سایت انیم استار تا کنون به معرفی دو پلاگین پرداخته ایم و کاربرد های آن ها را نیز برای مخاطبان توضیح داده ایم. پلاگینی که امروز قصد معرفی آن را داریم و می تواند جلوه ایی زیبا به ساخت انیمیشن شما بدهد پلاگینی به نام پلاگین Plexus 3نام دارد.

پلاگین plexus 3

پلاگین Plexus 3 قابلیت های زیادی را در خود جای داده است. یکی از این قابلیت ها طراحی بر اساس خطوط و همچنین نقاط است. در این پلاگین ساختاری مناسبی برای کار با اشیا تعبیه شده است. باکمک این پلاگین می توانید انیمیشن زیباتری را با جابجایی عناصر و مدیریت اشیا خلق و طرح ریزی کنید. بسیاری از افرادی که با پلاگین ها آشنایی دارند گمان می کنند کار کردن با پلاگین پلاگین Plexus 3در ساخت انیمیشن بسیار سخت است اما این پلاگین منحصر به فرد شیوه کاری آسانی را برای کاربران خود تعبیه کرده ست. یادتان باشد که نقاط و خطوط در هر انیمیشن می تواند تاثیر فوق العاده ایی را بر جذب مخاطب داشته باشد با کار کردن بر روی نقاط و خطوط انیمیشن هایی که قصد ساختن آن را دارید می توانید کاری خاص تر را به مشتری ارائه کنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *